Sumbangan tabung buah pinggang Ahmad Hafizuddin Bin Abdul Hadi




As'salamualaikum , sedikit entri KHAS hendak disampaikan . Mari semua sahabat kita semua membantu sahabat kita yang memerlukan SUMBANGAN TABUNG BUAH PINGGANG yakni saudara Ahmad Hafizuddin Bin Abdul Hadi . Beliau memerlukan dana untuk pembedahan buah pinggang beliau . 





Basic Information : 


 
>>
Dana Pemindahan Buah Pinggang Ahmad Hafizuddin Bin Abdul Hadi



>> Saya adalah seorang pesakit buah pinggang peringkat akhir(ESRF)berumur 25 tahun dan memerlukan pemindahan buah pinggang dengan segera..kos yang diperlukan tinggi iaitu lebih kurang 200 ribu hingga 300 ribu ringgit malaysia..saya bercadang untuk membuat pemindahan buah pinggang di China kerana segala usaha di sini tidak membuahkan hasil..diharap dapatlah anda semua memberikan sumbangan kepada saya.....jutaan terima kasih kepada anda semua..Semoga Allah SWT merahmati dan membalas jasa anda dengan sebaik2 kebaikan dunia akhirat..amin

 
>> Nama:Ahmad Hafizuddin Bin Abdul Hadi
 
 
>> Hp:0148397650/0199543379(Jamilah-ibu)/0145257815(Abd.hadi-abah)

 
>> Maybank Acc:163082063995

 
>> Alamat:no.48,Taman Teratai,Jalan Sultan Omar,20300 Kuala Terengganu,Terengganu,Malaysia
 
 
 
Ini laman web BLOG beliau 
 
 
 
Ingin maklumat yang lebih lanjut mari tekan sini 


 
p/s : Mudah-mudahan sahabat kita ni mendapat dana secukupnya bagi menampung perbelanjaannya untuk hal yang seterusnya . Mudah-mudahan ALLAH membantunya dan dengan izin ALLAH mudah-mudahan dia kembali sihat seperti sedia kala dan sahabat yang seusia dengannya . Amin . Kita bantu beliau sekadar yang mampu kita , mudah-mudahan ALLAH memakbulkan doa sahabat kita ini . Walahualam . Biar kita lakukan kerana ALLAH !!









No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !