Lovely Watch !

As'salamualaikum ,


bermulalah kisahku saat pertama kali ku membeli jam tangan ini bersama ayah dan adik.jam yang besar lagi hitam itu, merupakan salah satu jam kesayanganku tapi aku cuma ada dua jam tangan. HAHA.

jam ini aku beli bersama-sama ayah ketika kami pergi ke pasar malam di ******* *. jam ini tidaklah mahal mana, beli pun dekat pasar malam kan mestilah murah aja :) ikut yang mampu sahaja kawan-kawan. jam ini aku mula pakai sejak aku di tingkatan 3 lagi. maksudnya usia jam ini bersama ku sudah 2 tahun.

namun, apa yang sedih sekali, nyawa jam ni tidak lama. jam kesayanganku yang ku bawa kemana-mana ku pergi. ketika tidur pun aku bawa tapi sayangnya, jam ku sudah MATI.jantungnya sudah tidak berfungsi lagi. kasihan..aku cuba untuk tidak menangis dan akhirnya berjaya :) HEHE. sememangnya aku amat menyayangi jam ini walapun nilainya tidaklah mahal daripada jam yang lain tetapi jasanya amat bernilai buatku. akanku simpan jam ini.

 TERIMA KASIH PADA JAM YANG BAKAL MENJELMA NANTI.
i waiting !!

No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !