Thunder :'(

THUNDER



thunder yang sudah membesar dengan baiknya. anak kucing yang berbulu putih, mata biru tapi thunder tidak pakai context lense. mata semula jadi yang tidak dapat di pasaran. thunder merupakan salah satu kucing yang tercomel pernah aku lihat. kucing ini telah dibesarkan oleh mango. 

terdapat dua ekor lagi kucing yang dipelihara. kedua-duanya jantan termasuk thunder. namanya benji dan lagi satu lupalah.. setiap hari thunder dan yang lain dimandikan oleh mango menggunakan syampu 'kutu'. aku pun tidak pernah dengar kalau kucing juga ada syampu tersendiri. HEHE. hebat sudah kucing zaman sekarang ya. dikeringkan menggunakan pengering rambut. buat rambut AFRO,KERINTING DAN LAYER! HAHA. 'mesti comel semuanya.'

tapi sayang :( THUNDER sudah pergi meninggalkan aku dan mango. berita ini sangatlah sedih apalagi mango yang sudah merawatnya dari mula-mula thunder ditemui. mayat thunder sudah selamat disemadikan dan aman di sana. akan ku cari kucing yang secomel dan sebaik thunder walaupun tiada yang boleh duduk ditempat thunder. aku dan mango akan berusaha mendapatkan thunder yang baru tapi kami tidak pernah lupa pada thunder mata biru itu.

KAMI LOVE THUNDER SO MUCH :) <3

No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !