@mokcuk.co

Assalamualaikum semua .

Lama sangat dan sangat lama dah tak menulis . Harap semua sihat , Alhamdulillah . Okay , pasti semua kat sini ada akauan "Instagram" tempat orang dok post gambar tu . Ada kan ? Haa , siapa yang ada saya dengan rendah diri menjemput semua mengfollow saya di @mokcuk.co . Ini akauan Instagram kedua saya . Kenapa saya harap anda follow ? Dekat @mokcuk.co ada menjual pelbagai baju , blouse , dress ala-ala princess , palazzo , kimono dengan harga yang sangat berpatutan . Dengan harga macam ni pasti semua tertarik . Hehe , saya mengajak semua dan anda semua mengajak kawan-kawan lain untuk follow insta shop saya di @mokcuk.co . Saya baru mula nak berjinak-jinak dalam bidang ni sebab saya memang peminat baju-baju insta shop lain . Kawan-kawan saya yang lain dah berjaya dah bukak kedai sendiri pon ada . Saya baru mula sekadar menjadi dropship untuk beberapa kedai baju di insta . Saya harap semua tidak terlepas peluang untuk mengfollow saya di sini . Ini antara baju yang ada di @mokcuk.co














Ini antaranya . Ada banyak lagi yang boleh merambangkan mata semua . Hehe . So jom semua follow dan beli di @mokcuk.co . Happy shopping :)




No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !