To her




Assalamualaikum , 

Shera ingat lagi lagu yang awak berikan pada saya . Waktu kita selalu kat sype kan ? Hehe , skype sama-sama . Webcame sama-sama sampai senam kat dalam tu sebab dah larut malam . Huhu , macam-macam cerita . Pernah satu hari buat kerja sambil webcam . Tanya soalan add mathlah . SubhanaALLAH , indahnya . 

Pernah waktu call , nangis-nangis . Dua-dua nangis (': . Kongsi 'Khairul Fahmi' dululah . Haha , rebut-rebut dengan penjaga gol tu . Macam-macam kan ? Cerita macam-macam sampai dah tengah malam , sampai dah penat mata dan jari tangan . Hehe . 



Apa-apa pun ia kenangan yang manis . Kita tak lupa , sama-sama suka . Maaf atas tidak sefahaman kita pada shera sebelum ni , sekarang dan yang akan datang . Moga kita bersama macam dulu , saya mohon maaf atas salah silap saya yang lalu pada awak dan semua . Saya mengaku kesalahan saya , dan saya ingin perbaiki salah silap saya pada shera . Shera tetap kawan saya dunia akhirat . Moga kita berjumpa di sana walaupun bukan di sini . Moga ALLAH sentiasa bersama shera dan sekeluarga serta orang disekeliling shera . Kita tetap sayang shera .  Amin .
 
TONur Syahirah Abdul Rahim





No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !