Kerja sekolah -___-








As'salamualaikum , 


Kerja rumah yang perlu disiapkan lagi untuk minggu ini dan dihantar ke minggu hadapan ialah : 










Bahasa Melayu - - - - Karangan belum siapkan lagi tajuk ' Kempen Budi Bahasa Perlu Diperkasa ' . Rencana ini perlu disiapkan sebelum tarikh yang ditetapkan . Moga sempat menyiapkan dengan izinNya .








Agama Islam - - - - Perlu siapkan nota yang telah belajar di buku ' Modul Bestari ' . Harap dapat disiapkan dengan izinNya .








Sejarah - - - - Siapkan modul sejarah atau nota bab 7 . So , kami di sekolah sudah sampai ke bab 7 bertajuk ' Sistem Pemerintahan dan Pentadbiran Negara Malaysia ' . For form 5 level ni , banyak berkaitan dengan Malaysia yang sebenarnya ada kita tahu dan begitu juga yang tidak tahu namun semuanya dapat kita tahu melalui ilmu yang GURU kita berikan . Jadi , jangan kita sia-siakan peluang waktu sihat kita ini kerana bila sudah sakit , semuanya serba tidak kena . Jadi beringatlah , ALLAH berikan sesuatu itu tanpa ada sia-sianya langsung . Walahualam . 








Additional Mathemathics - - - - Baiklah , subjek yang agak sukar sebenarnya ini . Jika kita tidak gunakan sebaik mungkin otak dan akal yang diberi ALLAH maka rugilah kita jawabnya . Jangan mengalah pada apa yang kita lakukan pada arah yang betul kerana dengan usaha serta izinNya insyaALLAH kita akan kecapi tingginya kejayaan itu . Walahualam .








Chemistry - - - - Buat nota dan now kami sudah masuk ke RUSTING atau dalam Bahasa Melayu ialah PENGKARATAN . Yeah , nampak macam ala remeh macam tu tapi bagai  ada emas tersembunyi di dalamnya yang tidak kita tahu . Well , amat seronok belajar Chemistry kerana salah satu subjek sains yang agak sukar juga bagi saya sendiri namun jika pelajar lain boleh lakukan mengapa tidak saya mahupun kita semua . Jadi , fikir-fikirlah . Walahualam .






 ITS COME INSIDE YOU






p/s : TRIAL SPM bakal tiba ! Doakan kami ya ! Terima kasih ((:

No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !