C.A.T

As'salamualaikum ,






bila cakap pasal gajah kucing je satu perkataan yang keluar dari mulut mesti :



COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tapi satu je yang aku tak suka pada kucing ni. iaitu :




BULU
BULU
 BULU
BULU
BULU
BULU
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bulu kucing ni menggatalkan menggelikan aku. lagi-lagi kalau kucing itu dekat dengan aku. grr. janganlah!! aku trauma dengan kucing ni. dekat dengan aku pun aku tak suka. baik dijauhkan. kalau pasal kucing je, mesti aku fikir :

(1) mesti dia nak terkam aku

(2) mesti nak gigit aku

(3) mesti nak dekat dengan aku

(4) mesti asyik tengok aku je.

whoahoa. tahulah aku ni putih gelap, janganlah tengok kucing-kucing sekalian. bulu roma aku dah ternaik bila kucing dekat dengan aku. semua benda yang aku buat, mesti ada yang tak kena. MESTI (!) aku sabar jelah dengan sikap kucing ni. aku pun tak tahu kenapa aku ni penakut sangat bila nak dekat dengan kucing. macam kucing itu ada virus H1N1 je. tak pelah sebagai langkah berjaga-jagalah katakan. dari betul-betul terkena baik aku jauhkan diri aku dulu. 


pernah terjadi di sebuah restoran di bangi. tempat situ memang banyak kucing. comel-comellah jugak. dalam banyak-banyak tempat, tempat yang aku duduklah kucing itu nak datang. adoiii...aku mulahlah resah dan gelisah. erm.. asyik toleh kiri kanan nak tengok manalah si kucing ni pergi. tahu-tahu ada kat bawah kerusi aku.  nasib baiklah masa aku makan kucing itu tak kacau, kalau tak aku baling sudu. hee, tapi tak buatpun. dengan haiwan pun kita kena berkasih-kasihan kan. tapi selesainya aku makan, kucing itu terus naik kat atas kaki aku. aku apalagi menyanyi menjerit lah. terkejut tahu (!) abang-abang sebelah tengok je. aduh, malunya..T_T. sampai meja dah nak terbalik tau tak. 

balik je rumah, tengok kaku berdarah-darah. ada kesan cakar kaki dia lagi. whuahua, sakitnya. lepas ni, aku tak nak lagi makan dekat restoran itu walaupun sedap. tak nak..




sekarang 
.
.
.
.
.
.
.

http://www.emocutez.comdah sembuh dah sampai boleh menari macam ni lagi. hehe.

No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !