Ujian setara 1

As'salamualaikum kawan-kawan .. 

Alhamdulillah , dah bulan tiga dah sekarang . Time flying so fast . Bulan tiga ni saya dan kawan yang lain exam setara satu . Wahwah , tak sabar kot T__T . Esok mula ujian setara . Nak tahu tak ? Hanya tiga hari sahaja ujian ini dilangsungkan , wawa maksudnya dalam sehari banyak subjek yang ada . 

ISNIN - BAHASA MELAYU  , BAHASA INGGERIS , MATHEMATICS , SEJARAH ,

SELASA - FIZIK , KIMIA , ICT , AGAMA 



RABU - ADD MATH 


Hey kawan-kawan tengok jadual ujian setara kat atas tuu , Wah GEMPAK ! MELETUP ! HANGAT TERTARIK LAGI ! Hari rabulah berat sangat , wawa KIMIA+FIZIK . Huu , insyaAllah sama-sama kita hadapinya . Kalau usaha lebih jadi dapatlah hasilnya lebih jugak tapi kalau usaha pun kurang jadi kuranglah hasilnya juga . Allah itukan Maha Adil .

Okaylah , kita sebagai seorang pelajar pun tak boleh nak membantah sebab ada kebaikannya jugak kenapa sekolah dah tetapkan jadual waktu macam ni . Mungkin salah satunya nak lihat tahap pelajar-pelajar menguasai dan memahami apa yang diajar oleh guru di sekolah . Maka bersyukurlah , sebab itu persediaan awal amatlah penting kalau tak akhir-akhir nak ujian barulah nak buka buku . Wawa , sama lah dengan saya ni

Semoga semua yang menghadapi peperiksaan pada minggu ini dapat buat yang terbaik . Ingat ! USAHA , BERDOA , TAWAKAL ! InsyaAllah , mudah-mudahan Allah permudahkan urusan kita semua . Amin , good luck dan selamat berjaya ya ! Doakan saya cemerlang dalam semua subjek tau . Terima kasih kawan-kawan . Was'salam .

p/s : Sebelum mulakan ujian jangan lupa baca doa dulu ya dan jangan nak menggatal tiru-tiru atau mencuit tengok atau tertengok orang sebelah punya kertas atau jawapan . Nasihat buat saya juga . Jangan buat tau , Allah tak suka ya . Allah Maha Melihat !

Jangan tiru aksi ini

2 comments:

Amirul Anwar said...

gud luck k.. :)

Bella said...

Haha , ye ye . Terima kasih , doakan saya dan kawan yang lain jugak tau (:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !