Mr. Bueno





 saya suka .



 

saya sangat suka .



 

saya teramat suka .



 

saya terlampau suka .


.




.




.




.




.




.




.




.


















COKLAT BUENO
* gambar bueno tak jumpa lor dan akan menjadi seperti di bawah ini (!)









(TAPI) 








.




.




.




.




.




.




.




.












* akhirnya jumpa jugak . ini dia perkenalkan KINDER BUENO 


*saya sangat sayang pada awak tahu tak.

kalau nak tahu,awaklah yang saya suka tau Mr.bueno. saya sangat sayangkan awak sampai makan awk hingga perut saya kenyang. hehe, tapi tak pe kan ;) dah jadi rutin harian saya macam itu, harap-harap saya dapat makan coklat ini lagi kn. jumpa lagi Mr.bueno.



*keaadaan akan jadi macam ini bila ketemu Mr.bueno*








- ketawa sorang-


- gelak sorang-


- kenyit mata sorang-


- duduk sorang-









No comments:


JAZAKALLAHU KHAIRA , SEMOGA BERMANAFAAT !